Afgelopen dinsdag werd dit bekent gemaakt door de modegigant. Deze zomer komt er een collectie van LoveStories beschikbaar via H&M. Love Stories Intimate is, naar onze mening, de meest toffe en eclectische lingerie op dit moment.

In 2013 werd het lingeriemerk van Marloes Hoedeman gelanceerd en zij heeft inmiddels meer dan 600 verkooppunten in de wereld! En wij begrijpen dat, want ze zijn om op te vreten de triangel bh's met prints, bandjes, kantjes en randjes. De collectie Lingerie, kimono's en de swimwear zijn outstanding qua design.

De collectie komt in geselecteerde H&M winkels te liggen en word ook online via H&M verkocht. De Zweedse modeketen had afgelopen December 2017 een daling in de omzet van 4%, dit is de scherpste daling in tien jaar tijd, dus het moge duidelijk zijn dat ze aan de actie moeten ondernemen.

Net als alle grote spelers in de markt heeft ook H&M last van het feit dat hun klanten de collecties saai gaan vinden na een aantal jaren. Door de samenwerking met Love Stories hopen ze weer spannend en onderscheidend te zijn en daarmee hun verloren klanten weer terug te winnen.

Nu alvast een kijkje nemen in de collectie?? www.lovestoriesintimates.com

Liefs, Hollandsstijl