In samenwerking met PHD media is Domino's met een opvallende buitenreclamecampagne gestart om de nieuwe functionaliteit Order Anywhere kenbaar te maken aan het grote publiek. Hiermee kunnen klanten waar ze maar willen pizza bestellen en laten bezorgen. Dat hoeft voortaan dus niet meer thuis te zijn, maar bijvoorbeeld ook in een park of op het strand. Door middel van GPS op je smartphone wordt jouw locatie getoond en gekoppeld aan het dichtsbijzijnde adres. 

In samenwerking met Exterion Media werd een XXXL Pinpoint ontwikkeld van 3 bij 2 meter groot. Hiermee wordt de campagne letterlijk doorgetrokken door heel het land met een focus per regio. Domino’s en Exterion zoeken daarbij bijzondere plekken op waar je niet snel verwacht dat je juist dáár kan bestellen. Door middel van een field team en regionale abri’s wordt de actie ondersteund. 

Gedurende de campagne worden landelijk meer dan 37.000 zadelhoesjes verspreid, waarbij de consument op basis van een code, een gratis Amstel Radler 0.0% bij de bestelling ontvangt. De campagne zal worden afgesloten met een landelijk abri campagne, waarbij iedere Domino's vestiging een eigen unieke locatie kan communiceren op de poster, waar je je pizza kan bestellen en laten bezorgen.

Nicky Claeys, CMO bij Domino's: "Onze nieuwe Order Anywhere functionaliteit waarmee je via je mobiele gps-coördinaten kunt bestellen schreeuwde natuurlijk om een sterke campagne met buitenreclame. En zoals Domino's eigen, geven we hier natuurlijk een verrassende draai aan. Ik denk zelfs dat we met deze actie het wereldrecord pizza leveren per helikopter gevestigd hebben. Met deze ludieke actie wilden we onderstrepen dat we het bestelgemak voor onze klanten nog verder vergroot hebben. En als merk weerom eerst zijn met digitale vernieuwing". 

 

Bron (foto): www.nu.nl www.nederlandsmedianieuws.nl